Latest News

Subscribe

Subscribe

Subscribe

Subscribe

Subscribe

Subscribe

very LONG journey...very BAD story..

muka aku tengah frust lepas event ni..
(gagal becinta pon tak sampai mcm ni..huhuhu)

KECEWA..itu saja yg dapat aku gambarkan perasaan aku dari semalam hinggalah hari ini..tak mampu aku nk ucap dgn kate2 ape yg berlaku semalam..sedih jgn nk ckp..dah menangis tertonggeng2 dah aku abes je race smlm...hmmm..nantila aku story ape yg berlaku semlm..mmg aku tak pnah menyangka perkara ni bleh berlaku pada diri aku....mmg besar pengalaman dan pengajaran yg aku belajar smlm sejak aku menjadi seorg kaki lari...


11 comments:

adek dush said...

apesal bro?

zulhassan said...

apa ni semua cerita half way je ni ...aku lak jadi tension ...

Anonymous said...

edan aggp itu 1 pengalaman..jgn putus asa.. i always be wif u..tebus kesedihan itu mase di temasya olahraga.. well may b i 'll be there 4 u..nak amek gambar awak ah.. si comey...plz smile 4 me n ur uitm runner club k..

aku kaki LARI said...

syah>adek dush

huhu..nanti aku cite eh bro..sadis btol..

syah>zulhassan

hehe..sabo2..hmm..blom ade mood lgi nk bercerita la..

syah>anonymous

thanx ye..hmm..mmg pengalaman ni...huhu..hmm..temasya olahraga blom pasti lg join...thanx for yr support..tc

fusuna said...

waiting 4 ur update. anyway, i believe that ur spirit to run is always no limit~

aku kaki LARI said...

syah>fusuna

hmmm..odw to post da sory..huhuhu
thanx 4 yr support..mmg nk anta coment kat blog awk tak blehla..
nti kne buat ruang chat kat blog awk..snang sket nk coment..hehe
running for fun..!

fusuna said...

hehe..org len bole je comment. ok2 nanti kita buat ruang chat.
selamat berlari larian~

Anonymous said...

cheer up runner!!

aku kaki LARI said...

syah>anonymous

thanx..dah ok dah skarang..huhu
running is my life..hehe

suka said...

sorry again...xbgtau route..
len kli jgn lpe tgk map ekh.

aku kaki LARI said...

syah>sukha

huhu..tula..
xtaula plak die ade bg map..
xpela..da xde rezeki..