Latest News

Subscribe

Subscribe

Subscribe

Subscribe

Subscribe

Subscribe

start from today

yes...

TODAY...umurku 23tahun 2bulan..blogger-emoticon.blogspot.com

sebenarnya setiap hari ada benda yg aku ingin luahkan...ramai yg suka luahkan perasaan masing2 di FB...tapi bagi aku di FB itu terlalu terbuka utk aku luahkan sesuatu...mungkin mulai hari ini..disini tempat terbaik..
blogger-emoticon.blogspot.com

MY_QUOTES FOR TODAY (15.09.10)

it's not easy to me when i LIKE someone....because u will always in my mind..i can't told u i LIKE u because i have a lot of commitment to handle now...yes..my life is different..different from others...if one day, someone get u before me, it will hurt my heart....tapi apakan daya...jodoh pertemuan ditangan Tuhan..
blogger-emoticon.blogspot.com
hahaha..sejak bile aku jiwang ni..???gile laa..dah2..cukup2 ;p

DISCIPLINE>FOCUS>COMMITMENT


4 comments:

Zayani said...

wa!
edan dah jmpe buah hati.
thniah.
hehe ;)

kaki LARI said...

zayani

haha...xdela mia..suke je.. ;)

the cinta hati said...

"it's not easy to me when i LIKE someone....because u will always in my mind..i can't told u i LIKE u because i have a lot of commitment to handle now...yes..my life is different..different from others...if one day, someone get u before me, it will hurt my heart...."

saya like ayat di atas. :)
hiihi. abg syah angau. ^_^

the cinta hati said...
This comment has been removed by the author.