Latest News

Subscribe

Subscribe

Subscribe

Subscribe

Subscribe

Subscribe

heLLo blogger runnerS!



oowh..baru aku perasan..

skrang dah ramai jugak runner2 yang ade blog...tadi terbuka pulak hati nk melawat blog2 kaki-kaki lari ni..

kebanyakkan nye sume mcm pelari tegar..hahaha..yang lari jarak2 ultraman ni...memang salutela dgn korang sume...aku ni blom smpai tahap tu lagi...

dulu2 mmg banyak mase nk mengupdate blog dan berkenal-kenalan dengan kawan2 baru di blog..tapi sekarang ni agak kemalasan dan tak berapa sempat...takde lagi dlm jadual harian aku nk jadi BlogWalking...aku pon pelik...mane pegi mase2 aku yg dulu..dulu rajin nk mentelaah blog2 runner ni..tapi sekarang ni susah sket..mungkin sebab skarang rajin bukak MukaBuku je kot...ooowh...itu benar.. alasan yg sangat baik..ehehehe

kenangan Mizuno Wave Run 2008

byk lagi target yang tak kesampaian..postpone punye postpone smpai arini pon tak masuk2 full marathon lagi..target nk masuk SC singapore marathon 2010..disebabkan penuh terlalu awal terpaksa la aku ubah perancangan tahun 2010 ni...geng2 uitm runners club (URC) yang seangkatan dengan aku menceburi bidang pelarian ni pon ramai yang dah lari 30K..42K...aku paling jauh pon 25K je penah masuk...takpe..belom ade rezeki kot..ahaha (alasan)..yang kat MSU ni pon ade yg dah masuk full marathon..memang tercabar la jugak..hahha..tapi ape kan daya..kuderat aku yg kurus-mulus ni tak macam diorng... :p

bersama 1st generation URC 2008

masing2 punya target..so aku pon ade target aku...2 tahun..???....terlalu awal utk menempuh jarak larian yang berpuluh2 batu tu...aku masih dlm proses pembelajaran...lagi pon korang tau jelakan....orang cakap baya2 aku ni berjiwa muda (bukan jiwang)....bile running tu pk nak merempit je....ahaha....tu pon satu masalah jugak...tak reti nk sabar....pantang tgk org lain laju merempit mula la nak bagi siCKnel kanan nk memotong...tak sabO2....so bawak2 kan lah bersabar...jangan di ikutkan hati tu sangat....nanti injured balik diri sendiri jugak yang padan muke..kehkehkeh...jalan terbaik?

"Follow your TARGET and FOCUS on it..!"
-edan syah-


AKHIR KATA...kepada runner2 yang ade blog silalah berkenal-kenalkan diri ok!

ni blog-blog yang aku sempat singgah tadi...


selamat berkenalan kawan2 yang hebat..SALUTE.!blogger-emoticon.blogspot.com

thanks

waduh3.. event "LelakiHebat" dah semakin hampir...ape pon tak ready lagi..orang lain sibok training pagi petang siang malam...

dup..dap..dup..dap... dup..dap..dup..dap... dup..dap..dup..dap...
(heartrate naik secara tiba2 bile teringatkan powerman..risau2)


No comments: