Latest News

Subscribe

Subscribe

Subscribe

Subscribe

Subscribe

Subscribe

MY FiRST POWERMAN 2010

akhirnya keluar jugak official result Powerman 2010:
memang sangat2lah aku tertunggu2..

laporan dan kesimpulan boleh dibuat lepas keluarnya result ni..coming soon (sesoon mane tak taula kan....internet kat umah lembab sket...)


RUN 1 : 11K : 42:58
1st Transition : 01:53
BIKE : 64K : 01:58:26
2nd Transition : 01:53
RUN 2 : 10K : 43:59

TOTAL : 03:29:25

alamak..muka tak nampak pulak..ini gambar aku tau..
bukan gambar curik...ahaha


MY FIRST POWERMAN 2010

alhamdulillah

POWERMAN
yang pertama dlm hidup aku akhirnya dpt dilaksanakan
boleh dikatakan salah satu
IMPIAN
dlm hidup dah tercapai
alhamdulillah

perasaan berada di garisan penamat
sukar utk digambarkan...
sangat terharu smpai menangis kot..
nasib baik pakai spec (boleh cover sket)
ahahaha!

Success or Not?
bagi diri aku,
ini adalah pencapaian yg baik,
nk kata laju sgt tu memangla tak,
tapi aku dah cuba yg terbaik,
itu saja yang aku mampu buat masa sekarang...
masih ada ruang untuk aku perbaiki kalau ade peluang
utk join lagi event ni..
insyaAllah

tak perlu nak bandingkan pencapaian kita dgn orang lain
kerana aku sentiasa percaya akan
satu kata2 semangat;

setiap orang ada kekuatan mereka yang tersendiri
jadi,
sentiasa fokus pada kekuatan masing2,
seperti juga apa yg ayah aku selalu cakap,
setiap dari kita mempunyai
POTENSI masing-masing
hanya menunggu masa untuk diserlahkan
atau
akan terpendam selama-lamanya...

bersambung...

first run 11K, abg kat blakang tu cucok angin...
dari awal race smpailah penamat..

cycling..nak u-turn ni..gelabah sket...
1st time race pakai pedal clip..




5 comments:

opstuart.blogspot said...

mmg laju!...terbaik la pnya timing....tahniah...

kaki LARI said...

thanks bro stuart

byk kena improve lagi ni..hehe

Zayani said...

nak join jgklah nnti ;)

kaki LARI said...

jom mia,

tahun depan dah masuk U kan?so boleh join ni:

http://www.duathlonseries.com.my/v2/

Anonymous said...

uishh memang power la

-d4-