Latest News

Subscribe

Subscribe

Subscribe

Subscribe

Subscribe

Subscribe

Idaman




macam biasalaah, kalau tengok gambar-gambar event yang mr.tey amik mesti aku excited.

semalam tengok gambar Singapore Duathlon.. memang TERINGIN sangat nak join event tu. insyaAllah kalau ada rezeki tahun depan memang aku nak join. Mana lah tau kot-kot dapat sponsor ke tahun ni kan..bolehla masuk duathlon kat negara orang pulak..hihihi

Event Singapore Duathlon ini akan di MARK untuk kalendar tahun depan. Perghh.. tahun ni punya event pon tak register lagi, dah berangan nak register tahun depan punya event kan..hahaha.. gile semangat...! takpelah orang nak cakap berangan mat jenin pon. Tapi ini bukan angan-angan semata-mata. Tapi IMPIAN. Tahun lepas nak join POWERMAN Malaysia dah tercapai. Walaupon takdala bagus sangat tapi bolehlah kot untuk 1st timer macam aku ni.. Tahun ni? tak tahula lagi macam mana.. Tahun depan punya impian ini dia>>>


See you next year
SINGAPORE DUATHLON!
i will come there!!!

RUN.BIKE.RUN

the site : LINK

gambar-gambar kenangan POWERMAN 2010



No comments: