Latest News

Subscribe

Subscribe

Subscribe

Subscribe

Subscribe

Subscribe

kayuh bersama geng Power


kayuh bersama geng Power

hari ni cuti umum. Maulidur Rasul.... Salam Maulidur Rasul buat semua..

Semalam dudu ajak kayuh. So aku on jela.. tak tahula pulak bersama geng-geng power..hihihi

kayuh dari sek.13. sampai di kedai kopi tasik shah alam pukul 7.15am.. semua setUp2 beskal masing-masing.



Ramai nye yang ade. segan pulak aku. Yelah, nak kayuh dengan geng-geng power, manala tak segan... Planning aku memang tak nak kayuh jauh-jauh pagi ni. Sebab aku ada planning lain petang nanti. Nak run pulak kat stadium petang ni.. Target 30K sahaja. Diorang semua nk training untuk join Criterium kat sepang ahad nanti. Confirmla laju ni..hihi... Tanya-tanya, diorang cakap nak buat 55K... memang tak dapat la aku nak ikut....haha :P

Yang hadir semua dalam gambar ni..ambil dari FB bro abu..thanks

tu aku kat belakang..haluss je..

1loop just panas badan. 2nd loop..Zooooooooooooooommm! bedesup semuanya..hilang terus..haha...tak dapat la kalau nk mengikut..kayuh pon seminggu sekali..mana la dapat nk ikut abg-abg power ni...lagi pon nanti confirm petang nanti dah tak larat nak run pulak...(alasan)

Just ikut speed yang aku mampu. 30K. average 31 km/h... dah cukup 30K aku lepak dulu kat bustop depan kdai kopi. diorang sprint kat sini. so boleh la tengok. jeY pon join sekaki. dah "kong" katanye..hehehe..jumpa dengan luvis..run sorang-sorang..training utk sundown ni..30K katanye..fuuh...hebat-hebat kawan-kawan aku ni...

ada geng2 lain cycle area sini pagi ni. geng dari bukit jelutong. siap ade eskot motor lagi..best tengok diorang cycling..next time bolehla ikut... so itu saja untuk hari ni. terima kasih kepada semua yang kasi aku ikut join sekaki...bukan senang nk join geng-geng power cycling...next time kalau ada kayuh lagi aku nk join la jugak..walaupon takdela standard sama dengan diorang lagi...pelan-pelan kayuh...hehe

lepas kayuh, macam biasa lepak kedai mamak dulu..borak-borak dan balik...petang ni nak run pulak..jangan "kong" sudaaahhhhhh.....


rindu kat track..bau track..hehe...jom merempit kat track pulak petang nti..tadi dah merempit kat atas jalan...haha






1 comment:

Anonymous said...

Yesla! Ur motivation is back! Keep it up ;) keep that spirit up on fire.

Keep training!

-d4-