Latest News

Subscribe

Subscribe

Subscribe

Subscribe

Subscribe

Subscribe

Not so strong


Y E S
I'm not so strong,
like what you see..
in a real life...

today...
for the first time in my life...
I'm crying like a child..
in front of
"my family"
everything is unexpected..

why?
because I'm so sad today..
really sad..
the tears just keep falling
without stopping...
even I try to stop it..
but it can't be stopped!

I don't know why..
but it is because of one reason
one of "my family"
will GO AWAY...

you said to us
you will leave us..
alone...
seriously
this is very tough to me..
to us..
as a "family"

i hope everything will go smoothly
insya-Allah

aku rasa kenapa aku menangis sampai tahap macam tu adalah kerana
aku tak boleh rasa kehilangan orang yang aku sayang dalam keluarga
walaupon ini bukan keluarga sebenar
tapi aku anggap mereka semua ahli keluarga aku disini,
tahap kesedihan adalah seperti aku kehilangan ibu aku sebelum ni..
tak dapat di tahan, sangat sebak tanpa kata-kata
jadi boleh bayangkan lah aku menangis macam mana masa tu..
memang tak boleh nak tahan dah..
mintak maaflah kawan-kawan

aku ni memang sentimental sket..
jumpa lagi..
ada cerita best, nanti aku story..


3 comments:

fira tirona said...

Who?

sukha said...

not "not so strong"
but..dats show ur love..
sbr lah..cryin is normal.

kaki Lari said...

fira; SOMEONE...

sukha: thanks.. :)