Latest News

Subscribe

Subscribe

Subscribe

Subscribe

Subscribe

Subscribe

menarik..tertarik...


terjumpa post tentang event ni di blog penonton.blogspot.com


DUATHLON EVENT

5K RUN - 25K BIKE - 5K RUN

Register: RM40 sahaja

Memang Menarik..memang Tertarik...

tapi apakan daya..apasal la aku tau lambat sangat.. kalau dari akhir tahun lepas aku tau..boleh la kumpul duit nk pegi...haihh..

tak sangka pulak byk event duathlon di negara jiran..singapore dah buat..ini kat thailand pulak..kalau macam gini next year kena take note dan cari event-event duathlon yang boleh disertai..

kalau aku byk duit memang dah lama aku register..pegi sorang-sorang pon tak kisahla..angkut beskal chap ayam aku ni masuk dalam bonet bas ekspress... event bulan 4..kalau nk kumpul duit dari sekarang memang dah tak sempatla kan...haaiihh...melepas lagi...keciwaa..





No comments: