Latest News

Subscribe

Subscribe

Subscribe

Subscribe

Subscribe

Subscribe

aku dan duniaku~


ketika aku perlu memuhasabah diri, merenung masalah-masalah yang datang.., lirik dari lagu-lagu arwahyarham sudirman hj arshad menjadi kan diri ini lebih tenang...lebih bersemangat..


seperti "dia" memahami apa yang aku rasakan..betul.lirik-lirik ini betul-betul menusuk ke hati...bukan semua memahami atau merasai apa yang kita rasakan..

hayati lirik ini. ini yang aku rasakan sekarang..semoga aku sentiasa diberi kekuatan..insyaAllah~

al-fatihah buat arwahyarham sudirman hj arshad,,,

mereka yang memahami seni menghargai dan meluahkan sesuatu dalam puisi..indah..cukup indah~

ku rasakan dunia ini
makin deras berlari
perjalanan masa mengajar kita
menginsafi hidup di dunia

kehidupanku dan dunia seniku
membawa daku berkejar dengan waktu
terkadang2 jauh ku ketinggalan
ada waktunya aku terkehadapan

ku diketawa dan dicaci
ku dipuja dan dibenci
ku menanges sorang diri

ku menerima kenyataan
menghadapi kepayahan
melalui kepahitan
menikmati kemanisan

kehidupanku dan dunia seniku
membawa daku berkejar dengan waktu

ku diketawa dan dicaci
ku dipuja dan dibenci
ku menanges sorang diri

ku menerima kenyataan
menghadapi kepayahan
melalui kepahitan
menikmati kemanisan

ada masa ku ketinggalan
ada waktu terkehadapan
sering di dalam keriuhan
aku kesepian

ku diketawa dan dicaci
ku dipuja dan dibenci
ku menanges sorang diri

ku menerima kenyataan
menghadapi kepayahan
melalui kepahitan
menikmati kemanisan

ku rasakan dunia ini
makin deras berlari
perjalanan masa mengajar kita
menginsafi hidup di dunia………

SILA HAYATI LAGU INI : AKU DAN DUNIAKU


No comments: