Latest News

Subscribe

Subscribe

Subscribe

Subscribe

Subscribe

Subscribe

kritikal~

kadang-kadang ada waktu dalam hidup masalah datang bertimpa-timpa~


sampai tahap nak berfikir sendiri pun tak mampu~

*fikir..fikir...fikir... serabutt.. tidur lagi baikk~* :p

Malas sebab aku takde kasut dah nak training... Mileage nak cover over >60km per week.
Dari awal tahun tak beli kasut. Semua kasut dah jahanamm~

Tak sangka pulakk kasut semua boleh rosakk sampai tahap krikal macam ni.

kasut..kasut..kasut... I need new running shoes~ :p

Tahun ni shopping raya rasa memang kedai adidas aku pergi dulu.. baju raya tak payahlah. nak beraya pun takde mood. *tiap-tiap tahun macam ni ajelahh*

Bingit telinga aku dengar lagu raya.. sakitt telinga ni.. tolong lahhh,, jangan pasang lagu raya kat telinga aku... buat aku sedih bertambah-tambah aje.. haihhh~

Ape lah nasibb.... :p


1 comment:

Mikael said...

Yeah.. Sama lah raya ni mmg sy pun bli kasut utk trail run je.. Bj raya dan lain2 guna yg lama.. Haha.. Semiga dpt kadut yg dicari.